Sider

lørdag 8. desember 2007

Ny bok



Ingen jul uten ei bok til meg sjølv ,he he.
Min favorit forfattar:Nigella Lawson
Boka i år:Nigella Express :Good food fast


















Kjøpte boka i går og idag laga eg Blackberry Crisp
nam,nam....
Bjørnebær med store havregryn,mandel,smør
og sukker på toppen og servert med vanilje is.
Utrulig godt!!!
125 gr smør
60 gr store havregryn
40 gr mandlar i skiver
30 gr solsikker
70 gr mjøl
1 ts kanel
75 gr brun sukker(demera)
500kg bjørnebær
2 ts maisena
50 gr vanilje sukker
eller farin

Varm ovnen til 200 gr.Smelt smøret

Bland havregryn,mandlar,solsikker,mjøl,kanel og sukker i ein bolle.

Ha bjørnebær i ein lav form og rør dei sammen med sukker og maisena.

Bland smøret i havregryns blandinga og dekk bjørnebæra med den.

I ovnen 25 min.
Serveres med vanilje is eller piska krem.

3 kommentarer:

ortentrovag sa...

Den er vel steikt? Eg legg inn eit ønske om oppskrift. I sommar laga eg pai med eple, plommer og fersken (i alle fall fleire sortar enn berre eple)etter tips frå deg.

Teta Pehta sa...

Oppskrifta er til 4-6 porsj.Skal prøve den med bringebær også eller skogsbær.Tror alle slags bær er gode.

ortentrovag sa...

Det trur eg også. Den var i alle fall kjempegod med bjørnebær. Kjekt med fornying på dessertfronten.

Legg inn en kommentar