Sider

lørdag 26. januar 2008

Kulinarisk reise:Middelhavet






































































Iår vil eg lage middag for slekt og famile to gangar kvar måned.Helst noke nytt som vi ikkje smakte før.Ein liten kulinarisk reise ...

Igår var det middag fra middelhavet:
vi begynte med hummus,kikertepure med kvitløk og sitronsaft.
Så var det kylling med oliven og sitron fra Marocco : Djej m 'chermel,servert med cous cous og semulebrød fra Tunisia : Khubz Mbassis.
Vi avslutta med blodappelsin med kanel og semulekake med valmuefrø fra Egypt : Basbousa.

4 kommentarer:

ortentrovag sa...

Det der såg godt ut. Fekk lyst til å lage kyllingretten m/couscous. Eg har vore i Marocco og ete couscous. Hugsar spesielt ei lammegryte.

Guinivieve sa...

Det her ser soooo godt ut!! Vi hadde potet-golas til söndagsmiddag.... :/

bygg sa...

Her var det ja: semulekake med valmuefrø. Kan eg få oppskrift. Her var fine bilete på denne bloggen. Kor i verda ser det slik ut?

Teta Pehta sa...

Til Bygg:
Kaka heite Basbousa

110gr smør
175 gr sukker
2 ss valmuefrø
1 ts vaniljeessens
2 egg
450 gr finmalt semule mel
1 ts bakepulver
1/2 ts natron
175 gr avrent yogurt naturell
12 manler delt i to

Sirup:
2 1/2 dl vaten
450 gr sukker
presset saft av 1/2 sitron

Lag sirup først ved å koke opp vaten,tilsatt sukker og sitron saft og la det små koke ca 10 min.Avkjøl

Rør sukker og smør i en bolle.Bland i valmuefrø og vanilje,så egg,et om gangen.Bland sammen det tørre og fold in yogurt og røra med sukker,egg og smør.
Hell røra i ein liten smurt nagpanne på ca 20x30 cm.
Legg på de halve mandla slik at kvar kakestykke for ein mandel i midten.
Steik i ovnen ca 30 min ved 190 gr
ta den ut og hell sirupen over kaka skjer den i ruter og sett den tilbake i oven i ca 4-5 min.
Serveres med pisket kremfløte.

Alle bilda er fra Hareidøya på Sunnmøre kysten :-)

Legg inn en kommentar