Sider

torsdag 29. januar 2009

Chili

p1290672Eg elska chili,alltid gjort det,helt sida eg var barn.Vi hadde  chili i hagen vår og spiste det året rundt. Gjorde ingenting at den var sterk. At den er rik på antioksidanter visste eg ikkje da..og heller ikkje at den kan redusere faren for blodoropp.Det fins meir enn 200 sorta og jo mindre den er,jo sterkare. Den  kan brukast til veldig mykje,ka med Chili con carne?



Her er oppskrifta:

Det er ganske stor porsjon ca 10 pers.:


2 løk



p1290674

1 fedd hvitløk


2 ss oliven olje


1 chili(eller meir :-))


1 ts malt koriander


1 ts malt spisskummen


1/2 ts kardemomme,lett knust


1 raud  paprika


ca 800 gr kjøttdeig


2 bokser med tomat


1 boks raude bønner


4 ss tomatketchup


4 ss tomatpure


1 dl vaten


1 ss kakao


Fres løken og kvitløken til den er mjuk.Tilsett chili(finhakka),koriander,spisskummen og kardemomme kjerner.Ha i papprika i små terningHa i kjøttdeiga og brun det så godt som det lar seg gjere.Tilsett tomatar i boks,bønner,ketchup,tomatpure og vaten og rør alt sammen til ein raud saus.Når chilien begynner å koke,drysser du kakao over og røre den inn.La det småkoke i ca 1 1/2 time. Det høyres rart ut med kakao,men tro meg,det blir ein utrulig bra smak av det og ikkje minst fargen.Det er mykje  smak i den chilien og derfor er den også veldig god!


Serveres med guacamole,rømme,vår løk,reven ost og maischips.




6 kommentarer:

Solveig sa...

Takk for oppskrift. Den skal prøvast! 10 personar? Trur nok ein slik porsjon vil gå med her....

Milena sa...

Ja,det tror eg! Den smaka mykje bedre enn taco og er enklare å ete!!Her kan man også servere focccia brød til,passa ganske bra!

Nina sa...

mmmm,nesten sonn ej kunna ha spist kunn dinna chilien, såg kjempe go ut!!

metka sa...

d blir spicy til middag i dag, ska lage masse so kan vi ha de i morgo ogsaa :D namnam!!(kjedeli aa lage mat paa laurdaga, vil heller ver ute!!)

Janko sa...

Allt over 50 000 Scoville er uspiselig for meg.. Nå vet jeg ikke hvilken chilli du bruker men..? Ikke Naga Jolokia håper jeg.. :) Oppskriften ser god ut i alle fall :)

Milena sa...

Eg bruka chili du ser på bilde her,det er ikkje så mange sorta man for kjøpe på Hared,men denna er IKKJE sterk for meg:-)du må berre smake deg til.
Prøv!

Legg inn en kommentar