Sider

onsdag 20. januar 2010

Kvardagen melder seg....Vintersmagien er borte,snøen smelta og alt det stygge kommer fram.Nina reiste til India og eg skal følge med bloggen ho laga.

Musikken og bøker er tingen mens eg venta på vår .

cover

Filmen Avatar har eg sett 2 x og den får eg ikkje ut av minnet..nå høyrer eg på musikken fra filmen og drøymer meg stadig vekk...til Pandora..til ein bedre verden ..som ikkje finst...

51f0junuwvl_sl500_aa240_

Når eg er klar skal eg sjå denne filmen og mens eg venta på den,skal eg sjå gjennom ny bok,som eg kjøpte på Amazon:

51npylpybll_sl160_aa160_

Julia Child var ganske kjent i verda,veit ikkje kor det er i Norge. For den som vil vite meir:

http://en.wikipedia.org/wiki/Julia_Child

Boka er på heile 480 sider og eg gler meg å lese den.

5 kommentarer:

Solveig sa...

Eg hadde ikkje høyrt om Julia før egg fekk høyre om filmen. Dei fann også fram opptak frå då ho var på norsk fjernsynskjøken saman med Ingrid Espelid. Det kan ikkje ha gjort inntrykk om eg har sett det før... men filmen skal eg sjå!

Milena sa...

Boka er ganske bra,oppskrift på norske potetlefse er der også.Eg hadde sett ho på tv før,men Maryl Streep er alt for "pen"å være Julia,he he..

nina sa...

Tuva såg dinna filmen på fly til India, ho likte den veldig godt! :)
Og musikken til Avatar e lifesaver når en e stressa!!!

Milena sa...

Tenk at du kom dei på min side i all den "kaosen"rundt deg..
:-)
musikkem til Avatar er så bra for sjella mi også...bare ikkje alle tårane også kom...

metka sa...

musikk, film og böker e tingen mörke vinterkvelda, he faatt laane mej ei 'kjole-bok', Godiva. Lese den paa senga me en miniatyr LED-lampe, so ej ikkje vekke lisja :D

Legg inn en kommentar