Sider

søndag 21. februar 2010

Mammut 2010

I morgå starta Mammut salget,men eg fikk pakken min fra Haugen igår.Kjøpte ikkje mange bøker i år,men skal til Vik i morgå og kanskje eg finner noke spennande der også.Men ein ny kokebok kjøpte eg og så Doris Lessing .

La Restinga

ok_9788275472791

Boken er en kokebok og en reiseskildring fra den peruvianske jungelbyen Iquitos i Amazonas. To norske kokker reiser til et daghjem for gatebarn som ble opprettet av Strømmestiftelsen i 1996. Her lager de middagsretter og desserter med lokale råvarer, og forteller om livet til gatebarna i Iquitos.




ok_9788205382794Noveller om bestemødre ,som første boka etter ho fikk Nobel-prisen i 2007.

Også Salman Rushdie er vert å lese.Har lest nesten alt han he skrevet,Sataniske vers he eg i bokhylla,men veit ikkje ka tid eg skal lese den..

ok_9788203211249

3 kommentarer:

nina sa...

Spennande!! :) Ej me vil jobbe me gatebarn..Sikkert mykje go mat der :)

Solveig sa...

Eg og bestilte frå Haugen, får dei vel i morgon. Ein må nesten gå i bokhandelen for å sjå bøkene også.

metka sa...

Ej faar ikkje bestilt fra haugen :( faar sjaa om d fungera i morgo.... den salman-boka e fin, men den nye av doris hekje ej lest enda. hadde ej vore i norge hadde ej gaatt bananas paa mammut!!!

Legg inn en kommentar