Sider

torsdag 27. mai 2010

Lønnesirup og gransirup

Lønnesirup er godt og dyrt men man kan også lage sirup av gran.Man fyller eit glass vekselsvis med granskudd og sukker og la det stå i sola til sukkeret er smelta .Så siler man sirup før den skal på reine små flaska.Veldig godt til pannekaker !I boka Mine beste sider av Andreas Viestad er det oppskrift på lønnesirup man kan lage sjølv:Du trenger :t lønnetre,en hagesaks,ein flaske og en hyssing!Da skal eg prøve å finne meg eit lønnetre i morgå!!Lønnesirup fra Canada som eg kjøpte i dag ,kosta 57 kr for 21/2 dl !




5 kommentarer:

Solveig sa...

Ein fin måte å bli kvitt litt hekk på! Neida, men er det demerarasukker? Fekk lyst å prøve!

Milena sa...

:-)
det er faktisk sant,mitt grantre må ikkje være større ,så eg plukka i dag det eg kunne...men skal ta meir i skogen.Det er demerasukker ,ja!Verdt å prøve...

metka sa...

eeelska lönnesirup! ska finne mej et tre ej ogsaa :P og gransirup ekje so domt d heller

Solveig sa...

Gløymde å kjøpe sukker i dag, men dette skal prøvast!

nina sa...

ikkje spis opp alt før ej kjeme heim til sommaren!! :)

Legg inn en kommentar