Sider

søndag 10. april 2011

Induksjon

Endelig kjøpte eg meg ein ny komfyr og topp fra Whirlpool.Den eg hadde var brukt mykje og mot slutten var det bare ein plate som virka.Nå kjøpte eg induksjontopp og det går fort. Det er ikkje viste var at ikkje alle kokepanner egna seg til induksjontopp og nå har eg bare nokre få igjen som eg kan bruke og må kjøpe meg ein eller to nye . Bakar ovnen har  8 multifunkjsonar.Testa den  ein i dag:Polar brød "look a like".Uten oppskrift blir det cooking by looking . :-)

Baksten så og smakte godt,jevn varme over alt!Det er bra,til helga blir det  mykje baking til ein bryllupskake !


6 kommentarer:

Solveig sa...

Gratulerer! Jern og stål går vel bra. Håper nokon kan arve pannene dine. Og så får du glede deg til å kjøpe nye etter kvart.

Milena sa...

Takk!:-)
Ja ,pannene skal arvast og eg må sei eg fikk to panner med på kjøpet nede på Euronics,når eg sa eg ikkje hadde noke å lage mat i :-)
Ikkje alle stål panner kan brukast dessverre, men alt med jern i går bra.

metka sa...

grattis :) monge som e fornogd me induksjon. Men du, kor vanli d e me gass der heime? fae man kjopt 'bombola'?

nina sa...

Damn, dinna va no rå da :D Litt dumt at man ikkje kan bruke dei gamle pannene, men dinna komfyren der må jo være verdt det ;)

Solveig sa...

Eg likar å kjøpe meg nye panner sjølv, som kjent ... Eg har sendt deg ein award - om du tek utfordringa.

Milena sa...

Ja...men korleis?

Legg inn en kommentar