Sider

torsdag 25. mars 2010

"Festung"Milena...

Med nye naboer på begge sider,er det espalier tid igjen.Min vennine R kalle det for "festung"Milena...he he ,eg ser det som som ekstra behov for "privat livets fred" og prøva å sjå det på japansk vis - a ha ein hage uten innsyn.Begynner med ein liten espalie på trappa,så eg kan ha erteblomster klatrande der. Og så blir det fleire espaliear i hagen også..nokså fort.

p3234032p3234033



cimg8944

Slik ser da min ønskje festung ut..meir japansk enn tysk.

cimg8948

Eg he begynt...men trenger litt til..viktig å ha ein visjon og ser for seg korleis det skal /kan sjå ut.

http://artofgardeningbuffalo.blogspot.com/2009/08/wa-alleypot-espaliers-cattails.html

Sayonara

2 kommentarer:

nina sa...

Ja ditta e my kind of style også :) Syns det ee so fint :) Ganske fine indiske haga også faktisk :)

metka sa...

aa, trur d blir kjempefint! ej e heilt for japan-hage :)dei fae den minste lille flekk til aa sjaa ut som et kunstverk, saann som du... eeelska erteblomster, ska pröve dei igjen i hagen til Andrej.. men trur sola e for sterk her nede :(

Legg inn en kommentar