Sider

torsdag 26. august 2010

Fordi eg fortjene det...?

eller fordi "alle" he eit speilreflekskamera,bare ikkje eg? :-)

Vel,i dag fikk eg mitt speilreflekskamera,eit Olympus så klart :E-420 :




Men mitt er kjøpt på brukt markedet,nesten ubrukt med to linser og alt som høyrer til til under halve prisen av det som det kosta i butikken.Der var eg heldig og i dag kom kamera  i posten.Fikk kjøpe fotobag til halve prisen også,så nå er eg klar!Været i dag var ikkje så fint, regn  men nokre bilda fikk eg ta:


Hareid i skumringen...



Båtane i havna..



Og mitt favoritt tema:blomster,natur:









Det fantastiske bilde av rose uten navn er tatt med Nina sitt Nikon D40 kamera,som eg fikk låne og der og då bestemte eg meg:eg vil også ha  ett speilreflekskamera .


4 kommentarer:

metka sa...

grattis! d ser fint ut, baade kameraet og bilda :) og ja, fordi du fortjena d hehe

Solveig sa...

Gratulerer! Berre synd at det ikkje er likt mitt, slik at du kunne lese bruksanvisninga og lære vidare;-)
Eg er godt nøgd med mitt som eg kjøpte i sommar. Men eg bruker også det kompakte. Greitt å ha eit lite i veska og på fjellturar t.d. Det er ikkje alltid ein vil vere Fotograf. Inne er speilreflekskameraet mykje betre.

nina sa...

JA DU FORTJENA DET :D
Ej tippa bilda her inne kjeme til å bli veldig bra framover, ikkje at du ikkje hadde bra bilde før ;)

Milena sa...

Takk og takk!
:-)
Det er veldig spenande å lære seg noke nytt og litt kunne eg fra før med mitt gamle Olympus Om-1 ,men bruksanvisninga er nokså stor og nå leser eg og prøvar,heldigvis følger med cd med bruksanvisninga også,da går det fortare når man ser det "live",he ,he..man kan få mykje meir ut av kameraet ...

Legg inn en kommentar