Sider

lørdag 21. august 2010

Framboise - bringebærlikør

I  2009   laga eg bringebærlikør og den smaka himmelsk så i dag laga eg litt til...den blir klar til jul :-) Det er nesten som ekte fransk likør-framboise.Solbærlikør skal det også bli, som fransk Creme de Cassis .


Til ca 1 l:

500 gr bringebær

6dl brandy elr konjakk

ca 350 gr sukker

Knus bringebær lett og hell brandy i et glass med skrulokk og ha bringebæra i.La det stå mørkt og kjølig i 2 mnd.Sil så likøren gjennomen sikt.Mål opp væsken og rør inn 175 gr sukker for kvar 6dl væske.Dekk til og la det stå 2 dagar.Hell likøren på flasker. Kork dem ,lagre  mørk og kjølig i minst 6 mnd før likøren drikkes.Eg smakte min etter 3-4 mnd :-)




På Mega i Vik var det tilbud på mengde av frukt til 10 kr ,blåbær til 40 kr kg!I år blir det lite jordbær men meir blåbær ,laga slik som jordbær i frysaren:

2kg bær

1/2 kg sukker

1  pose med blå Certo frysepulver

Så enkelt og så godt!


For 10 kr per korg kan man også lage ferskenmarmelade:


4 kommentarer:

Metka sa...

ej sikla over tastaturet her.... den likören hörtes bare herli ut, og baer e no d sunnaste som fins! Ej burde bli litt flinkare til saant som syltelaging etc..... men d sei ej no kvart aar :/

Solveig sa...

Alt ser godt ut! Eg brukar 6 dl sukker til 2 kg bær og Certo frysepulver. Det er vel ikkje så langt unna 1/2 kg.

Milena sa...

Ja,det er nesten det samme,akkurat passelig,det skal smake bær!
Metka du he meir å velge enn her,apikos og fiken..nam nam
:-)

nina sa...

Marmelada ser kjempegod ut, yumm!!! Ikkje forspis dej no :P Som smakar av likøren må ej bere sei at det ikkje e min kopp med te (likør, men smaken er som baken ;)

Legg inn en kommentar